13.2.12

Kucing yang Tidak Berperikemanusiaan


26 ulasan:

  1. Haha..tempat lapik duduk jadinya..

    BalasPadam
  2. hahha. terbaik punya kucing!!

    BalasPadam
  3. tido takpe..jangan yayak sudah :D

    BalasPadam
  4. hehehe.. comel sgt die kan... seekor kucing yang sungguh jujur dan ikhlas^^

    BalasPadam
  5. kucim o kucim,
    mengapa emkau kucim,
    bagaimana aku tak kucim,
    Allah jadikan kucim.

    BalasPadam
  6. nak kono ni kucing~~

    BalasPadam
  7. tergelak jap...
    hehehheeh

    BalasPadam
  8. simple je.. tapi best :D

    BalasPadam
  9. lol.. cubit pipi dia XD

    BalasPadam
  10. macam tu pulak jadinya..

    BalasPadam
  11. Tanpa Nama14.2.12

    abit like simonscat.com

    BalasPadam
  12. hahaha =p
    innocent jek..

    nasib tak cakar2 koyakkn ke..

    BalasPadam
  13. kucing tidak berperikucingan lah.

    BalasPadam
  14. nasib baik jadi tmpt alas duduk je..dari tempat cakar2. lagi sakit ati woo.. ;)

    BalasPadam
  15. Kira o.k. la tu dibuatnya tempat duduk, kalau dibuatnya berkumuh lagi haru. Anyways, nice cartoons. :-)

    BalasPadam
  16. hahaha~
    kelakarlah kucing awak..:DDD
    inche fad, saya ada buat entry pasal buku2 nota n conteng2 kat blog saya..:D

    BalasPadam
  17. pok dia! pok dia!! biasa nih!! (",)

    BalasPadam
  18. sangat berseni... :)

    BalasPadam
  19. sama mcm kucing saya ;D

    BalasPadam
  20. Hehehe sekurang-kurangnya dia gunakan pemberian orang tu.. ;)

    BalasPadam
  21. Tanpa Nama16.2.12

    kucing kufur nikmat...hahah

    BalasPadam
  22. baik lagi kucing ni, kucing aku dia cakarnye kertas tu

    BalasPadam