13.2.12

Kucing yang Tidak Berperikemanusiaan


26 ulasan:

fina fento berkata...

Haha..tempat lapik duduk jadinya..

Fendy berkata...

haha...pulak..

NUke_Rude berkata...

hahha. terbaik punya kucing!!

ninoZ berkata...

tido takpe..jangan yayak sudah :D

DySha.Pink◕‿◕✿ berkata...

hehehe.. comel sgt die kan... seekor kucing yang sungguh jujur dan ikhlas^^

Faariis berkata...

kucim o kucim,
mengapa emkau kucim,
bagaimana aku tak kucim,
Allah jadikan kucim.

cimöt berkata...

nak kono ni kucing~~

aimajemma berkata...

tergelak jap...
hehehheeh

Syat0za Zai berkata...

simple je.. tapi best :D

Akhelaken berkata...

lol.. cubit pipi dia XD

Aiman Isa berkata...

macam tu pulak jadinya..

jo berkata...

macam king!

nizamsani berkata...

like a boss.

Tanpa Nama berkata...

abit like simonscat.com

Natasya Naslin berkata...

hahaha =p
innocent jek..

nasib tak cakar2 koyakkn ke..

Nasuha Suhada berkata...

kucing tidak berperikucingan lah.

Haris Khairuddin berkata...

nasib baik jadi tmpt alas duduk je..dari tempat cakar2. lagi sakit ati woo.. ;)

Stokis Raja Bio berkata...

Kira o.k. la tu dibuatnya tempat duduk, kalau dibuatnya berkumuh lagi haru. Anyways, nice cartoons. :-)

Teenager Housemaid berkata...

hahaha~
kelakarlah kucing awak..:DDD
inche fad, saya ada buat entry pasal buku2 nota n conteng2 kat blog saya..:D

blog-tips-kurus berkata...

pok dia! pok dia!! biasa nih!! (",)

Lia Irdelia berkata...

sangat berseni... :)

lisa berkata...

sama mcm kucing saya ;D

YOUsoF berkata...

Hehehe sekurang-kurangnya dia gunakan pemberian orang tu.. ;)

Tanpa Nama berkata...

kucing kufur nikmat...hahah

KayNisa berkata...

baik lagi kucing ni, kucing aku dia cakarnye kertas tu

Musz Zamil berkata...

comel~