25.10.11

Inspirasi


Kadang-kadang inspirasi untuk menconteng datang daripada gambar-gambar lama.

Kepada semua yang ada beli buku conteng2 edisi kedua, cuba buka balik mukasurat 31. Tajuknya "Belajar Tepi Rak Kasut". Inilah gambar sebenar kitorang tengah belajar semasa SPM dah nak dekat. Tak mainlah aircond kat library, aircond stokin lagi masyuk.

Ini pula sebahagian daripada contengan di mukasurat 31, buku conteng2 edisi kedua.

Nota: Muka-muka di dalam gambar pertama terpaksa ditapis untuk mengelakkan daripada masa depan mereka menjadi gelap setelah gambar separa bogel ini disiarkan. Sekian terima kasih dan selamat maju jaya dengan SPM anda.

18 ulasan:

  1. gambar separa bogel? ehehe..;p

    BalasPadam
  2. habis pahala solat tadi, aduyyyy =.=

    BalasPadam
  3. mengingatkan aku yang aku lum beli edisi kedua!!!! OMG!!!! cepat la encik gaji!!!!

    BalasPadam
  4. teringat sekolah :')

    BalasPadam
  5. hahaha..ohhsemmm..separa bugil~hihihi

    BalasPadam
  6. aircond stokin pun bolehhhhhh.. hahaha...

    BalasPadam
  7. perghhh, bau stokin tu mesti bau ikan masin sepat tak cukup kering...

    BalasPadam
  8. aku tido sebelah rak kasut..terbaik..huhuhu

    BalasPadam
  9. AIkkk nape dalam gambar sebenar separa vogeh? hahahaha

    BalasPadam
  10. nampak aurat weyh.. nyiahahhaha

    BalasPadam
  11. bawah meja pon ada!!awesome!patot la masuk ilmu...

    BalasPadam
  12. haha dulu rajin buat LK tepi rak kasut jugak

    BalasPadam
  13. aku x duduk asrama...so tak merasa pengalaman cam ni masa sekolah...happening je yek

    BalasPadam
  14. oh.

    anda senior saya rupanya. :)

    BalasPadam
  15. zaman2 indah kembali terkenang...

    :)

    BalasPadam
  16. mana satu lah en.fadhli ni ya..haha :D

    BalasPadam
  17. gelak guling2 kejap :)

    BalasPadam